Rotary GO Rally 2024

Goeree Overflakkee 16 februari 2024

Beste Deelnemers(sters)

3e Nieuwsbrief Februari 2024

Rotary GO Rally viert feest.

Het 1 lustrum vieren we heel graag met u op:

De organisatie van de Rotary Go Rally is in volle gang en het belooft een hele speciale lustrumeditie te worden met als thema “Cento Miglia”. Wie kan de Italiaanse cultuur het beste presenteren en gaat er vandoor met de felbegeerde “Van Mossel Cup”?

Tijdens de rit zullen jullie meerdere keren de Italiaanse tradities mogen proeven en ervaren.

Ook zijn de goede doelen bekend. Dit jaar hebben wij gekozen voor muziekvereniging Sempre Crescendo (muziekinstrumenten voor de jeugdleden) en Hospice Calando (bankje voor in het park).

Er zijn nog maar een paar plekken vrij, dus als je nog mee wilt doen, schrijf je snel in. Vol is Vol!

Voor degenen die al zijn ingeschreven, geef ons (zover nog niet gedaan) zo snel mogelijk jullie NAWAK gegevens met mobiele nummer(s) en email door:

Woonplaats
Auto
Kenteken
Mobiele nummer(s)

Wij hebben er enorm veel zin in. Jullie ook?

Arrivederci e alla prossima newsletter

Wij hopen jullie te zien op zaterdag 20 april 2024

Met vriendelijke groet,